Monday, June 17

Happy Fathers Day!!








F.A.M.I.L.Y

is one of the sweetest word

Anyone can say

Because

The Letters of FAMILY means...

Father and Mother I Love You...!!

Sunday, June 16

Bekas hantaran untuk dijual








4 bekas letak barang dan 1 bakul buah 
Purple set 
Semua set ini rm180
Lai...lai... Siapa cepat dia dapat
Email to migafif@gmail.com
Whatsapp 0192622891

Friday, June 14

Thursday, June 13

sembang-sembang anak dan ibu

KUBUR

(waktu tengok cerita teduhan kasih part ifa pergi kubur)

Aiman : ibu kubur tu untuk orang mati kan

Ibu : yer

Aiman : ibu dalam kubur tu ada sapa

dalam hati ibu adussss banyak tanya pulak ibu nak tengok citer ni .....
baru je nak jawab..

Aiman : ibu orang mati kat kuburkan

Ibu : yer aiman..

Aiman : sapa ibu..?

Ibu : emmm arwah aki ibu , arwah mak long ibu, arwah atok, arwah tuk semua kat dalam kubur.. tapi aiman      tak pernah jumpa diaorang sebab dah meninggal dulu

Aiman : ibu.. kalau aiman mati aiman la dalam kubur..kalau ibu mati ibu la dalam kubur

Ibu : erkkkkkkkkkkkkkk (malu aku)
        contoh yang senang jer....

Wednesday, June 12

WW ~ Main-main Pasir





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette