Wednesday, September 29

Aiman & Tom Marre



'Tom' nama seekor kucing. Kucing milik nenek @ wan aku. Wan aku sayang Tom nih tahap dah macam sayang kat orang aku rasa. Ke mana sajer dia pergi dia akan bawa. Pergi kedai pun Tom akan ikut. Kalau xbawak Tom akan merajuk..binatang pun ada perasaan kan emmmm...Tom ni kitaorg panggil dia Tom Marre. Kadang2 kitaorg geram sgt dgn Tom ni sbb dia manja sgt dengan wan aku hihiihhi...berak kencing pun sampai bsh oh tidak!!!!!Tom perangai dia baik bila ddk dlm kereta mcm kita2 ddk senyap sambil layan radio. Aiman suka sangat dengan Tom nih. Yang aku risaukan bulu tom tuh takut dia selsema kalau asik cium ajer kan. Tom ni pulak kalau dengan bdk kecik pandai jeles2 gitu. pelik aku tengok perangai Tom nih. Kalau Tom tengok Aiman minum susu dia pun nak minum tak ker perangai macam orang tuh huhuhuhu...Tom..Tom..bertuah badan ko dibela oleh Wan. Dulu hidup ko merempat jer kat longkang tapi sekarang ko tido pun dalam baby court...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette