home about me award contest Image Map

Tuesday, September 28

Demam Sekeluarga

Balik dari wedding zai di Batu Pahat aku sefamily kena demam. Bukan demam ajer sekali package ngan batuk selsema. Rasa terseksa yang amat. Sukar untuk aku tido dengan nyenyak dan aman. Hubby plak demam sekali package sakit pinggang yang amat. Tak tahu asal usul kenapa bleh kena sakit pinggang nih. Tetiba jer datang rasa sengal, sakit dan ngilu bila bergerak. Sian kat hubby. Doktor pesan jangan travel tp travel gak huhuhhuu..si budak kecik aiman plak diserang 'gegata' bahasa kampung aku..Satu penyakit yang gatal-gatal pastu tumbuh bintat-bintat kat area badan. Sian Aiman anak ibu. Yang kelakarnya muka aiman jadi bengkak cam sin chan pon ada aku tengok hihihihi...


ni ubat aku..camner aku nak abiskan pun aku xtau

ni pulak ubat hubby boleh tahan gak banyaknya

ni ubat aiman...byk jugak cam ibu ngan abah dia

2 comments:

@e_da said...

ko dah bertukar klinik wong ke nor.. hihi.. apapun aku doakan korang sekeluarga cepat sembuh ek.. sian korang kena virus bt pahat...

noor said...

hihihi tukar doktor plak..org kata bgs klinik nih tu yg pegi..ida tqvm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette