home about me award contest Image Map

Monday, April 4

Cuti Merehatkan Minda

Tahun 2011 adalah tahun bercuti bagi aku dan family. Kenapa 2011??? Ni gara-gara tempah tiket tambang murah ler tahun lepas. Lama nak tunggu hampir setahun, tapi tak mengapalah janji murah ohh yeahhhhh!!!!Sajer nak bercuti rehatkan minda. Bukan bercuti ke luar negara pun dalam negara jer pun huhuhuhu...Belum ada rezeki untuk ke luar negara buat masa ni. InsyaAllah mana tahukan rezeki datang bergolek-golek boleh bawak Aiman jalan-jalan. Nanti aku hapdet ke mana destinasi aku pergi yer..

Wan aku @ moyang Aiman dah rindu kat Aiman sebab tak tengok dia untuk beberapa hari. Sekarang Wan aku banyak duduk rumah aku. Tu yang manja mereka berdua nih. Tapi tak per nanti Aiman call 'nyang' yer...


aksi aiman bila borak ngan mak aku..bukan cakap siap nyanyi bagai. Lagu peberet sekarang "Sofia Jane by Black"..tak cukup ngan nyanyi selawat pun skali gek. Ngaji alif, ba, ta, tapi yang dengornya ta..tsa...

10 comments:

Ween said...

adif cakap,,,nanti kita calling2 ye aiman...hehehe..

mizayusof said...

comel lah gaya aiman cakap tepon :)

Kak Amy said...

sweetnya aiman bergaya dengan telifon , pasni leh ajdi model hp nie hehehe...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

GAYA TU ADA DAH...CAYALAH AIMAN....

Scha406 said...

amboi..kemain lg Hero.......

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
aiman tak kesah... comel dan rare ko ye

Yasminhamid said...

sama gayanya ngan alif.. bila cakap telepon.. kadang2 siap jalan2 lagi..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

samalah kita Noor.

kReen book bulan feb hari tu.
dalam negeri pun belum habis jalan, takkan nak ke luar pulak..ye dak ?



*error manjang kalau buka blog ni di ofis. xtau nape ..

whitecappuccino said...

aiman yg cute sokmo

Restnrileks said...

Wah aiman main telefon. Aiman, mintak mama ibukan belikan IPhone untuk aiman yer..

lepas tuu kata ngan ibu. Ibu Ibu ni phone ni Aiman yang punyer sebab dia kata "I".. heheee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette