home about me award contest Image Map

Monday, September 12

Nyanyi dan Nyanyi

Salah satu hobi hero aku nih nyanyi ler..budak-budakkan kalau kita tengok suka sangat nyanyi kan..bila tengok kat TV siap berjoget bagai..lagu-lagu orang besar nih ada part2 ler selalunya tang chorus jer aku dengar. Aku suka sangat dengar bila Aiman nyanyi..owwwhhh cute giler suara campur pelat-pelat sikit.....



yang selalu aku dengar dia nyanyi....Hey Didle Didle, Humpty Dumpty, London Bridge, Twinkle2 Little Star, Bus Go Round & Round, Old McDonald, Mary Had A Little Lamb, Hickory Dickory Dock, Baa Baa Black Sheeps tak ingat dah aku apa tajuk lagi...banyak sangat lagu kan budak2 nih..Kalau duduk kat Taska lagi banyak aku rasa cikgu2 ajarkan.










2 comments:

whitecappuccino said...

Biasa la semua suka nyanyi..tak lama lagi leh nyanyi lagu pop lak noor? :)

noor said...

sis nor....hahahha lagu pop

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette