Sunday, May 24

NaSi aMbEnG....

Kita orang Malaysia makanan ruji lain tak bukan NASI...bila cerita pasal nasi ni ada macam-macam jenis nasi..aku tertarik dengan satu nasi ni...NASI AMBENG....aku sebelum ni tak pernah makan pun nasi ni..melainkan dengar cerita-cerita orang ajer...yang uniknya pasal nasi ni aku tgk macam2 letak kat dalam tu..dengan aym goreng, ikan goreng, serunding mcm2 lagi ler...dan yang paling best bungkus dengan daun pisang...ketulan masa pegi pasar tani aku tengok ada org jual nasi nih so dapat ler aku merasa nasi ambeng nih...Alhamdulillah...
Kebetulan masa aku ke pasar tani ni ada shooting "Ketuk-ketuk Ramadhan"....emmm kak shila rusley lawa aku tengok..penuh gaya gitu memasak dgn artis jemputan elly mazlin...elly mazlin pun x kurang hebatnyer lawa cute ajer...di celah-celah tu sempat jugak aku snap hehehehe....

2 comments:

@e_da said...

Alahai sedapnya... buat meleleh air liur ni.. teringat aku nasi ambeng kat kg aku.. hehehe

n@@r said...

sdp kan nasi nih...aku br mkn

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette