home about me award contest Image Map

Monday, October 4

Alahaiiii Teruja Dengan Lampu

Weekend baru nih kami ke Melaka. Sajer jer tak planning pun. Memandang budget yang tak seberapa nih kami duduk kat Seri Malaysia Air Keroh ajer. Aku tak kisah pun mana-mana hubby nak bawak. Kira orait lah H.S.M ni ada discount untuk goverment staff. Mujur aku bawak ID card aku. Dapatlah Rm198.00 semalam tuk family room. Ni pun tinggal satu bilik jer. Kebetulan penuh pulak hari tuh. Kami sampai pun dah petang. Sampai jer hotel budak kecik sorang nih suka sangat main suiz lampu. Sampai tercabut lampu tu dikerjakan. Tak kira hotel mana pun lampu tetap jadi sasaran hihihihi......

bukan aku di dalam gbr hihihihihi


naik pening aku tutup bukak lampu


tak cukup main suiz nak cabut mentol pulak


emmmm...naper umah aku tak der yer




2 comments:

@e_da said...

baju pun sama perangai pun sama.. mika suka agt main suis.. kdg2 papa dia tgh vakum lantai tetiba mati rupanya dia yg tutup

noor said...

bdk kembar gitulah kan...bila jumpa xnk main plak hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette