home about me award contest Image Map

Thursday, October 21

Selection Buku

Aku sebenarnya dah lama tak buat selection buku untuk opis aku. Kalau tak silap ni kali kedua aku buat selection. Nak buat selection untuk cari bahan-bahan baru untuk dikemaskini. Firstly aku pergi ke APD books store kat PJ. Kat sini tak berapa banyak sangat buku tapi buku yang aku nak cari ada kat tempat nih. Buku- buku yang aku pilih semua tentang art. Koleksi buku kami specialize in art & design. So sapa-sapa yang nak cari buku pasal art nih mari datang ke opis aku untuk buat reference. Macam-macam koleksi buku pasal art ada. Chewahhh promote nih...




Lepas ke APD aku ke MPH Midvalley untuk selection yang seterusnya. Sini aku suka sangat sebab selesa, cantik, bahan pun boleh tahan gak. Dah lama aku tak ker MPH nih. Buku-buku kat sini banyak section. Senang untuk kita cari yang mana satu kita nak. Ada 3 lagi tempat yang aku tak dapat pergi sebab tak sempat. Borders, Bashir ngan kinokuniya. Maybe by next week dapat pergi kot. Insya Allah....





4 comments:

@e_da said...

nor nanti bebila ajak kitorang... nanti 1 lori kitorang pilih.. ko pilih buku best2 tau...

Gieyana said...

wahhh sonoknya g terjah kedai buku cenggini..sudah lm x dpt gie..

noor said...

ida: mesti ajk punya...pilih sampai xhengat nk blk kita ari tuh..sonok punya pasal jumpa buku

noor said...

gie: mmg best gler dpt tgk buku kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette