home about me award contest Image Map

Thursday, April 25

Dealmates Oh Dealmates! Amekawwww!!!!

hampir 6 bulan aku tungu punya tungu
jam aku tu... MULA CERITA 
hmmmm aku pasrah dengan apa yang terjadi
aku amik nasihat semua orang
aku report kes jam aku kat
http://www.nccc.org.my/
aku report hari rabu on 10.4
masa ni bebetul dah pasrah
aku memang takkan dapat jam tu lagi
berharap Dealmates akan refund kat aku
apa yang aku dah bayar....

hari isnin 15.4 aku ada received call dari nombor area KL
mula-mula aku malas angkat
sebab aku ingatkan orang nak promote loan atau pun insurans
tapi aku angkat je la
tetiba mamat ni kenal diri dia
' saya H....... dari Dealmates'
cik ada beli jam fossil kan dari kami kan..?
yer ada tapi tak dapat-dapat sampai sekarang...( nada geram kooo)
ok kami minta maaf banyak-banyak sebab barang baru saja sampai..
boleh bagi alamat cik untuk kita courier...

aku tak bagi pun alamat kat dia
sebab masa beli semua particular dah fill up
aku kata nanti aku sms alamat
nanti dia msg kat hp aku
then encik H sms nak alamat aku and sekali lagi .. MINTA MAAF
sebab lambat hantar


syukur Alhamdulillah hari rabu
jam aku sampai...
hati gembira tak terkata huhuhuhu
sampai juga kat tangan aku!!!!





kita close up sikit... cantik tak hihihi .....???
en somi kata sumer design jam aku blink blink opsss
emmmm betul juga.. tapi hati dah suka nak wat guane kan

pada sesapa yang belum dapat barang lagi dari mana-mana belian online
sila la buat report pada yang berkenaan
in sha Allah....
kalau tak ada tindakan dari kita ... tak akan selesai juga..


5 comments:

SarahSyafiq said...

nk beli barang online ni la yg kena waspada kan.mujur barang sampai dgn selamat.

Jueliza Jamani said...

saya plak kes kemarin beli bagpack 2 pcs. tp dapat 1 bag jer.. rasa nak ngamuk.. terus call dealmates tanya mana 1 lg beg.. dia leh ckp dia corier asing2.. aduii buat org suspen jer..padahal sebelum tu dah dpt email katanya delay lagi la cuak.. lepas ni kena hati2 dgn dealmates.. kalo groupon mydeals & milkadeal ok.. huhuhu

asparaguswhite said...

beli online mmg best n easy, tapi bile dah jadi camni, hampehkan.. apa2pun mmg kita kena buat tindakan aduan mcmni, baru lah jadi PENGGUNA YANG BIJAK.

ryyhan said...

Dealmates offer mmg best tp part delivery brg dan customer service aduyai...

Skrg kita pun try avoid beli dr dealmates...sbb dh terkena gak

Ween said...

dah lama xmenjenguk blog ko..ui lawo la jam..nak suvey gek la kt situ..tp servis kureng ek?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette