home about me award contest Image Map

Friday, August 7

Syukur Alahmdulillah

Syukur alhamdulillah ida dah selamat melahirkan babynyer yg cute miut pagi tadi di pusrawi....cantikkan tarikh lahir baby ni 7.8.09..senang untie nak ingat hehehehe...aku baru sahaja balik melawat ida. Ida dah stabil cuma muntah-muntah sikit. Biasalah ubat bius ada lagi dalam badan. Kebetulan hari ni jumaat (7.8.09) rehat lama so aku ambil kesempatan untuk melawat ida dengan linda dan kak ecah. Sungguh aku tak sangka ida ditempatkan diwad , bilik dan katil yang sama dengan aku dulu....OMG....kami memang banyak persamaan. Ida perlu banyakkan rehat buat masa ni. Sementara Ida tido aku menjengah ke nursery untuk tengok baby. Oh so sweet baby2 kat situ..macam-macam ragam ada..teringat pulak aku masa dapat aiman..member2 yg datang hanya dapat lihat melalui cermin sahaja tidak dibenarkan masuk ke dalam nursery..sekarang aku pulak tengok baby ida dari cermin....baby ida masih tak boleh dibawa ke depan cermin kerana masih baru sangat lahir. Baby masih sejuk dan nurse letakkan di tempat lain untuk warmer. Dari jauh aku tengok tangan baby dah kuar gaya macam nak isap ibu jari heheheh...pandainyer...baby lawan-lawan menagis kat dalam tuh. Seronok aku tengok. Rasa macam nak pregnant lagi hehehehe....Ida n Ajoy tahniah untuk korang berdua yer. ..dapat baby yang cute gitu ...pas ni ada geng ler aku nak bershoping barang baby hureyyyyyyyyyy......


...MUHAMMAD DANISH MIKHAIL MOHD AZRUL....


Dipangkuan atuk tersayang...cucu sulong yang dinanti-nantikan


emmmm...cam muka mama dia ler...

4 comments:

mummymaria said...

noor...pusrawi mmg camtu ek..masa mummy bersalin dulu pun derang tak bagi sedara mara tgk baby..juz tgk kat tingkap jerk..noor bersalin ngan doktor mana dulu?

noor said...

mummu agaknya gitu lah ek...noor dulu dgn doc daud..czer jugak..mummy bersalin bila. nor 23.12.2008

isya said...

salam.. chubby la anak ida ni..

mummymaria said...

mummy bersalinkan anak yg first kat pusrawi..anak yg 2nd kat spital len..tp gynae yg samala...
17.9.2006..doktor asmah yun..

paed aiman lak ngan doktor mana?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette