home about me award contest Image Map

Thursday, April 14

Memori with Akademi Fantasia

Dulu aku memang follow Akademi Fantasia. Sampai musim ke 3 sahaja. Lepas tu aku tak berapa minat sangat dah. Cuma sekadar tengok ajer. Masa musim yang ke 3 zaman Mawi tuh hampir setiap minggu aku tengok diaorang punya konsert. Masa tu buat kat Stadium Melawati, Shah Alam. Masa tu senang nak dapat tiket free untuk masuk. Tengok jer rancangan Muzik Ria jawab soalan dapatlah tiket. Collect tiket nun kat Astro sana.

Satu lagi banyak gek perabih duit bila follow aktiviti Fan Club diaorang nih. Masa tu rajin pulak aku layan benda-benda macam ni. Bujanglah katakan ehhehehe...aku join banyak jugak fan club diaorang nih..bila ingat balik kelakarlah pulak. Antara fan club yang aku join ADAM AF...


Aku Farah dan Adam...Farah tak pakai merah sebab masa ni tuk fan club Adam.


masa ni kat Saloma Bistro..tema merah putih. Zahid pun hadooo masa ni


Sekarang tak join dah semua nih. Ni masa zaman-zaman remaja dulu ajer hehehehe..



ni pulak gaya Aiman bila tengok konsert Tirai Akademi Fantasia ke 9 ari tuh...santai habis




10 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

salam...
kakD nk bgtau skg kakD dah tukar URL blog...
blog kakD skg ada kat bwh..nanti apa2 hal leh guna URL br ye...
http://makencikladyzul.blogspot.com/

Scha406 said...

comelnye kak noor zaman anak dara.........

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Owh..Adam FC erk..
Kita pon mmg layan AF..tp utk tahun ni x berkesempatan lg nntn..koz since pindah umah ASTRO blum pasang lg..

norh said...

he he..zaman dulu2.. :)

*Mami Damia Aisyah* said...

hamboiii anak bujang rajin tgk af.. heheheh ader bakat tuhh... sy plak asik terlepas je nak tgk.. hahahah.. selalu lupa.. sudah nya terus je lupakan...

Ati Masrif said...

ala..tomeinye masa tu..

kak ati pun tergila2 takat AF3

pastu ...tak kuasa..hehe

Ween said...

hehehe..sonok lak tgk gambo2 lama..sile le letak lagik..aiman pun dah follow ibu tgk AF..AF tahun ni aku mcm xdapek nak layan..ada org xkasik..hehehe..tp adif pun suke gek.."aiman,adif dtg rmh awak boleh,,nk tgk AF sama2"hehehe

Yasminhamid said...

masa af 1 memang layan abis.. masa af 2 tak sempat tengok. sebab kebanyakkan masa menjaga adam di ward..af3 tengok balik. pastu jarang2. sekarang baru tengok balik sebab yg terakhir..

Kak Amy said...

alahai sweet dan cutenya dia zaman dolu2..

whitecappuccino said...

lainnyer noor

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette