Tuesday, August 9

Ala Kadar Jer!!

Tak lama lagi dah nak raya. Preparation untuk raya kali nih ala-ala kadar jer. Aku ngan cik somi sehelai sorang jer baju huhuhuhuhu..Aiman budak lagi kena banyak ler sket. Kena belanja berkhemah tahun ni  banyak duit nak pakai. Terpaksa berkorban untuk renovate rumah. Ingatkan dapatlah masuk rumah versi baru raya nanti huh apakan daya tak sempat nak kejar masa.....

Malam tadi dengar berita yang sangat mengujakan Kakitangan Awam dpat 1/2 bulan gaji untuk perbelanjaan raya. Syukur Alhamdulillah rezeki untuk raya. Bolehlah untuk belanja apa2 yang patut.  TQVM to PM...ingatkan xder dapat apa2 pasal senyap ajer hehehehhe....

9 comments:

.: iEyLa :. said...

aduishh..jeles tul cmni..
nk resign r..msuk gov gak..hihi

noor said...

eiyla> heheheheh..cpt2 isi brg msk keje. tp ada baik buruk gek eiyla

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

masyuuukkk la lepa ye....hehehehe...

Ya ALya said...

alhamdulillah...syukur,rezeki kita kan......merasa la gak.....

ainnoraini said...

boleh buat belanja raye...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

salam Noor..lama plak lily x singgah sini..
Selamat Berpuasa..

Samalah nagn ktorg ni..ala kadar jer..lg pun thn ni mcm x Xcited koz x dpt blk KG.. :(

ana said...

nasib baik ada bonus kan..leh le cover apa yg patut.

noor said...

kak D> syukurrr sgt2..

@e_da said...

dpt gak setelah kita penat memebel aritu kan.. ehheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette