Monday, November 21

Sakit Mata Sakit Hati!!

Mata dan hati mana tak sakit bila tengok keadaan rumah kita yang elok-elok jer masa bagi sewa alih-alih jadi rosak dan kotor. Tak sangka pulak orang yang dah berfamily anak pulak besar panjang jadi macam ni...jom layan gambar apa yang family nih dah buat kat dalam umah aku. Mengucap panjang bila buka pintu rumah.........................................................................................................................................................



























Lokasi : Apartment kat Setiawangsa / Keramat Wangsa
Tingkat Bawah / Tingkat 1

 hall dah jadi macam apa ntah



berkulat sket lagi tak tumbuh cendawan ajer



aku tergamam tengok dapur...tertanya aku macam manalah boleh masak bila kotor macam ni. sampai tile yang aku buat pun tercabut...








 





11 comments:

Nazz@Purple said...

same la cm umah yg family nazz sewakan kat org..pas dorang pindah..giler byk yg rosak..n kotor sesangat..

NinaAz said...

dasyat giler ni...huuu

@e_da said...

pengotor tahap gaban org yg duduk ni kan.. sian tuan mah kena tanggung semua ni.. teruk tul la depa

whitecappuccino said...

teruknya mereka..macamana boleh duduk sampai gini sekali..lama betul tak singgah sini..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

itu la risiko kalau kita sewa rumah kat org, org yg menyewa tu bknnya dia kira, bkn harta dia..itu yg dia x jaga..

Mak n Ayah eija pun mmg selalu terkena, dh la rumah jd kotor n teruk, bertambah teruk bila diorg tinggalkan hutang kat tuan umah..bil api dan air yg tertunggak..

east said...

dah macam sawang penagih dadah jek..pelik aku le org gini..

MaMa CyDa said...

wwoooo ... kipas tuh giler tebal habuknya ... nih org ke apa yg dok menyewa umah ko nih nor? Adehhh ... aku pon dok nyewa umah org tp takdelah smpi camnih nak buat. kan ke kita jugak yg duduk ... aku tak taulah cemana dorg bleh selesa dok camnih ... ishhhh dasar pengor dorg nih ...

nanakimie said...

lor,dasyatnya...dah macam umah terbiar,macam mana lah diorang boleh idupkan sis....tak pandai jga betoi

isya said...

aiyo! kotor la mcm tu.. haihhh mcm mn la boleh jd tk bertanggung jwb mcm tu sekali..

Cahaya hidup said...

mmmm...maca we oll terbalik pulak...dapat penyewa baik...yang bagi sewa lak problem...hati manusia...bab kata orang tua...rambut sama hitam...hati lain2

Atia Adina said...

ini spesis pengotor ni......eee.....geli....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette