Monday, June 25

Isnin Yang Indah

Syukur Alhamdulillah.. pagi Isnin yang indah dengan keadaan cuaca yang amat baik. Tiada lagi berjerubu. Cuaca di sini nyaman dan segar banyak kehijauan pokok dan kicauan burung sesekali terdengar 'tung'! burung telah melanggar cermin tingkap....aduhhh kasihannya! alamat peninglah burung tu. Suka tengok burung-burung yang berwarna warni berlegar sana sini. Hidupnya bebas terbang ke sana ke mari. 

Hari ini juga aku .... Cuba jauhkan diri dari penyakit MONDAY SICKNESS ..
Motivasi diri yang tinggi amat diperlukan ketika ini... tambah-tambah lagi bila mood dah tak ada. 
Come on !! come on!! come on!!!!!!

4 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

bila isnin je takde mood, bila jumaat je mesti ceria. hehe

Masya said...

alhamdulillah jerebu kawasan kami pun makin pulih...

MulutPayau said...

kalau tempat akak, ahad yg tak de mood...pergi kerja pun ngan muka stress jer..heheh..tapi bila isnin, dah mula brsmngat....tak sabar nak tnggu Jumaat pulak..heheh

Noorizal Ramly said...

Salam alaiyka,

Chechewah, baca ni terasa macam terbang di awangan-awangan dunia bidadari ayat penyedap hati supaya tidak terkena kejutan "Monday blues" Hehe.

p/s : Itu ayam macam ayam lepas geram je. Haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette