Tuesday, August 14

Love It!!

barang-barang keperluan raya Alhamdulillah semua dah cukup
tahun ni kami sekeluarga bersederhana sahaja
tahun ni aku cuba untuk tidak membazir
tapi ada satu benda yang aku tak boleh nak lepaskan 
untuk tidak dari membeli
kalau dah terpandang
aku mesti nak kena beli
gara-gara untuk melengkapkan koleksi
warna-warnanya buat aku tertarik menarik da boom!!
meskipun dah ada benda yang sama cuma color yang berbeza
tetap NAK BELI JUGAK.....


bertambah lagi koleksi baru weeeee
bagi aku tupperware sangat berbaloi bila memakainya



6 comments:

Nazayiena said...

Kak Nurul pun beli tupperware yg ada kek nie,huhuhu.....

Kakzakie said...

Mangkuk tingkat yg baru keluaran tuppeware sekarang memang mengancam..

nur anis said...

colour dia cantik..:)

Atia Adina said...

yer betul....saya setuju...barangan dia berkualiti

Cikgu Ma said...

suka juga kumpul tupperware comel2...tp x banyak koleksi lg..x kawen lagi kan..nak buat apa...hehe

salam aidilfitri =)

http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/08/di-kesempatan-ini.html

Nurul Husna Mohd Hassan said...

orang perempuan memang cenggitu la kak, suka beli tupperware2 ni :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette