Thursday, October 21

Gajah Oh Gajah

Gajah oh gajah kenapa engkau itam..macam mana aku tak itam duduk dalam utan...hahahahha duduk dalam utan putih ler weiiii sejuk jer. Terpikir aku bagaimana yer caranya orang jinakkan gajah. Bukan senang tuh besar yang amat. Kalau tak kena caranya ada yang kena penyek...pijak-pijak patah riuk lah jawabnya. Dek kerana sifat ingin tahu nih tinggi aku nak tengok camaner gajah buat show. Show yang aku tengok nih bestlah bagi aku sebab dapat tengok dekat-dekat gajah tuh. Rasa takut jangan cakaplah takut-takut dia ngap kepala aku tak pasal-pasal kan. Mr. Elephant nih dia tau lah pulak pilih. Kalau orang bagi makanan dia ngap, kalau bagi duit dia bagi kat tuan dia. Ishhh ishhhh camaner lah tuan dia train kan?.... Dalam gembira ada gak sedihnya bila tengok tuh. Kalau mr elephant nih tak ikut arahan tuan dia cangkuk telinga dengan batang besi yang besar dan tajam..Kesian pulak...nasib kau lah gajah...










2 comments:

makdara TERdiva said...

sekali dia pijak..kuar taik ijau..huhu!

zimironamia said...

mak dara...abis penyek hihihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette