Monday, October 25

Teringat kat Mak Aku

Tetiba hati aku jadi sayu jer ari ni teringat kat mak. Mak akak rindu sangat kat mak. Kalau mak ada depan mata dah peluk-peluk cium-cium mak. Rasa tak sabar sangat nak tunggu cuti Deepavali ni nak balik kampung jumpa dengan family.


gambar masa besday mak aku kat umah mak mertuaku..adik aku dengan anaknya yang 4 orang. tak terkejar aku yeop



8 comments:

Lya Colours said...

call la mak
tny khabar ke
hilang sket rindu tuh nanti

zimironamia said...

lya...dah call lega rasanya hati

Amy Syaquena said...

salam follow sini...

kalau teringat better telifon tanya khabar at least terubat la sikit perasaan rindu tue..


jemput ke sinar raudah ye

~ayu.oyie.yuna~ said...

rindu mak kite jugak..uwaaaa...

zimironamia said...

salam amy..thanks follow

zimironamia said...

ayu : jom kita blk kg

aNa SuZaNa said...

slmt hari lahir mama

zimironamia said...

tq ana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette