home about me award contest Image Map

Friday, October 29

Selection Buku Part 2

Minggu ni aku buat selection buku untuk kali kedua pulak. First aku ke Kinokuniya untuk cari buku-buku baru. Kat Kino ni buku yang paling banyak aku pilih buku fashion dengan Colour. Tapi tak banyaklah buku baru aku tengok. Kebanyakannya buku yang dah ada. Buku terbitan Page One pun tak berapa banyak. Banyak yang tajuk-tajuk opis aku dah ada.

duduk berjam-jam dalam ni pun aku sanggup...


senang aku sebab ada alat ni. Scan ajer barcode dan tak perlu koyakkan plastik buku. Yang penting kuku aku tak sakit hihihihi

Then aku ke Borders. Sangatlah malangnya kebetulan aku ke Borders hari tu diaorang tengah stocktate. So tak banyak buku yang dapat cari sebab ada yang section closed. Borders pulak telah berpindah ke tempat baru. Sebelum ni di tingkat 1 kat Times Square sekarang kat tingkat bawah. Aku rasa Borders yang baru ni lebih kecik dari yang lama. So bila dah kecik nih stok pun tak berapa banyak.

Satu lagi dah lama aku mencari buku ni 'Atlas Budaya Islam' (The Cultural Atlas Of Islam). Penulisnya Ismail Razi Al-Faruqi. Semua kedai buku aku tanya tak jual buku ni. Kalau ada sapa-sapa yang tau bleh la bagitau aku yer. Kalau ada jual kat sini tak payahlah aku order dari seberang hihihi...





2 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

Kinokuniya dan mph mana murah

noor said...

incik brutal~ rasanya MPH mrh sikit n lgi byk choice. Koleksi malaysiana pun byk di MPH..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette