Tuesday, November 2

aktiviti bila petang

Balik sahaja dari kerja aku terus singgah di rumah Mak Dah @ pengasuh aiman untuk ambil aiman. Rumah Mak Dah ni tak jauh dari rumah aku. Kadang-kadang aku ambil jalan kaki jer sebab dekat. Bila dah sampai rumah jangan harap ler aiman nak masuk rumah. Dia nak main-main dulu kat luar sebelum masuk. Main kat depan rumah jer lah aiman. Nak ke taman buaian pun rosak tercabut tali bagai huhuhuhu....sambil aiman main aku borak-borak ngan jiran. Bila dah berborak ni mulalah bergosip..Aduhai bila tak berborak orang kata kita sombong pulak nanti. Tapi bila dah terjebak dalam geng borak nih telinga tak tahan nak dengar citer pasal orang. Lagi-lagi badan tengah letih baru balik keje. Layannnnnnn jer la.....



6 comments:

@e_da said...

pandai aiman main... suka sgt la tu dpt keluar ya aiman.. aiman kata "mama gossip la lagi aiman nak main lama2" ehhehehhe (gurau je

east said...

betulla..adiff pun main dulu kt luar,,aku begossip..tergossip..sama pulak aktiviti kita..adoilaa....

zimironamia said...

ida~ kalau berjiran ngan mika lg best..main polis sentri

zimironamia said...

ween~ kadang-kdang gosip itu best hahahah

Lya Colours said...

susah gak ek nak kene jaga jugak hati jiran even dia mengumpat pon kiat tadahh je lah telinga

zimironamia said...

lyaa~ tadah je ler huhuhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette