Sunday, November 21

Bz's sabtu

Selalunya bila tiba hari sabtu aku sangat suka sebab dapat rehat. Tapi sabtu kali ni aku kena kerja. Ada kerja urgent yang perlu disiapkan. Nak buat camane kan dah namanya kerja kena buatlah. Bukannya selalu pun kena kerja hari sabtu..beberapa kali jer dalam setahun. Sebelum ke opis aku prepared segala bagai untuk aiman, senang cik suami nanti sebab aku balik petang. Hari ni aku demand sket suh cik suami hantar aku pegi kerja. Yerlah hari-hari drive nak jugak merasa orang hantar pegi keje hihihihi...best gitu duduk rileks kat sebelah. Hari biasa cik suami tak dapat nak hantar sebab dia keluar rumah awal dari aku.
Syukur alhamdulillah keje part aku dah siap tinggal sikit lagi sambung hari isnin pulak. So tak perlulah aku datang keje hari ahad. Cik suami datang amik aku dan kitaorang terus ke Taman Metropolitan untuk bawak aiman main-main kat taman. Aku sebenarnya tak berapa suka datang taman ni sebab terlampau ramai orang. Sesak susah nak cari parking + jem. Tapi mana ada lagi tempat nak pegi Titiwangsa jauh pulak dari rumah.Bila tengok playground memang macam tak ada peluang nak main ramai sangat orang. Pandai-pandai lah menyelit huhuhuhu..Bila dah datang sini aku suka tengok layang-layang terbang tinggi nun di awan.

spinning the wheel (suka sangat main ni)


rehat jap gatal kaki lah...

muka takut....

nak main yang lain tak dapat..lama ssangat tunggu turn hihihihi..main ni jer la aiman..








13 comments:

azzey said...

noor: Sabtu & Ahad klu blh nk rehat je kat umah kannnnn.......

Tomato Gurl's Life said...

wah seronok boleh rehat kan..best plk layan anak2 pi main playground..

thanks akak sudi vote cik tom utk blogger kreatif wlpn xmenang ;)

ana said...

last week sblm balik melaka [un ana bw anak2 main taman...sekali sekala kena bwk diaorg jalan2 kan

~ayu.oyie.yuna~ said...

salam~
seronoknye aiman main ;)

Amy Syaquena said...

salam..

wah seronok boleh rehat kan..best plk tengok aiman main playground..

noor said...

azzey : btl tuh kalau bleh xnak kuar

noor said...

cik tom : xper insyaAllah ada rezeki nanti

noor said...

ana : sian kalau diaorg terperap dlm umah jer kan

noor said...

ayu & amy : ibu aiman pun hepi jgk main playground hihihi

@e_da said...

norrrr.. aiman nampak dah kurus la... tak bam bam dah...

noor said...

ida: risau aku bju sumer longgar

tiha said...

kiutnya diorg ni...^___^

east said...

adif pggil playground FIRDAUS..lawakkan???bpe kali aku ajo dia tetap pgil firdaus..hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette