Tuesday, November 9

Lagu Wajib Tayang

Waktu cuti bila bangun sahaja dari tidur terus pergi dekat TV suruh aku pasang lagu dia. Nursery song suka sangat-sangat. Ulang dan ulang dan ulang..naik jemu aku dengan cik suami..jangan harap nak dapat tengok cerita kita...layan jer la



Aku sediakan breakfast ngan air suruh dia makan. menu roti dengan kuah sup. Senang aku nak buat kerja rumah. kalau tak nanti dia akan datang mengacau aku.



Banyak lagi tuh abiskan yer sayang...


muka budak tak mandi...



10 comments:

SSulieana said...

salam...wah kene beli tv lg satu la nmpk gayenye ni...hehehe

@e_da said...

pandai aiman makan... siap hidang atas meja yg cantik tu...

noor said...

suliena : alamak tv lg satu..bsr budgetnyer tuh hihihi

noor said...

@e_da: waaaaaaa meja lappy aku tuh

Yasminhamid said...

anak saya pun.. bukak jer mata ngadap tv.. playhousedisney...tapi ok gak... dia boleh belajar secara tak langsung dari situ..

isya said...

wah, wah aiman makan sambil duk tgk tv eehhh??? ;)

noor said...

yasmin: btlkan dia bleh blajar sebenarnya...

noor said...

isya: tulah rutin dia..kalau alih dia marah huhu

east said...

sgt pandai aiman,,mkn tertib beradab..suke tgk..makan smpai montek yek...

noor said...

ween : montek2 i like u

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette