Saturday, June 8

Pagi-pagi ngadap ni semua dulu.... Bagi minum

Selamat pagi uolls
Dah bekpes ke belom kami hari ni bekpes nasi lemak jer
Hari ni aku cuti masak sebab ada kenduri kawen n besday party anak member
Yuhuuuu rileks tak ke dapur gitu
Pepagi aku dah ngadap ni semua
Dok belek- belek dok gunting2
Bagi minum untuk segar bugar



Pagi tadi hujan tapi yang bergantung tak dapat minum



Tak sabar nak tunggu pokok cili padi berbuah




Teringin nak tanam orkid tapi tak reti nak jaga
Aku banyak tanam pokok yang senang nk jaga jer... Mudah hihihi
Aku nak buat mini landskap tapi tak buat-buat hmmmmm
Ntah bila la nk jadi 

3 comments:

whitecappuccino said...

suka tengok pokok2 ni..yg gantung2 tu!

MAMASUE said...

bestnya rumah byk bunga ni...sejuk je mata...ni tgn menjadi ni sentuh apa2 pun =)

mama_onie said...

Sejak berzaman dulu asyik nak buat edible garden sampai ke sudah tak terbuat hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette