Friday, June 7

Berapa banyak mesengger yang ada????

Ceritanya pasal mesengger banyak sangatlah pulak sekarang ni. 
Naik pening aku bila tengok hand phone. Kadang tu tak terkejar jugak aku bila dah banyak sangat. 
Tapi sentiasa nak ikut peredaran hihihi... 
dengan whatsapp.. viber..line.. tango..chat on.. we chat.. 
yang baru ni pulak kakao Talk..
macam-macam kan.
tapi yang bestnya jimat sikit bil telefon kita. 
guna data jer
lagi best sebab dapat BE baru tuk kakao talk hihihihi
harap lama la melekatnya kat blog KM nih...






5 comments:

Acik Erna said...

assalam noor..acik tak pandai nak guna semua tu..walau pun suka free..tapi dah tak pandai nak buat camana kan.
banyaknya on going noor..acik tak pernha jadi macam tu..satu je setiap kali muncul

mama maman aka yana said...

byknya BE dia.. kiki..

MulutPayau said...

Macam2 ada...tapi akak tak guna semua tu..hanya msg biasa jer..hihihi...

My Little Diary said...

iye lah...byk sgt...

Tihara said...

banyaknya on going BE, alhamdulillah, seronot ni :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette