Thursday, June 13

sembang-sembang anak dan ibu

KUBUR

(waktu tengok cerita teduhan kasih part ifa pergi kubur)

Aiman : ibu kubur tu untuk orang mati kan

Ibu : yer

Aiman : ibu dalam kubur tu ada sapa

dalam hati ibu adussss banyak tanya pulak ibu nak tengok citer ni .....
baru je nak jawab..

Aiman : ibu orang mati kat kuburkan

Ibu : yer aiman..

Aiman : sapa ibu..?

Ibu : emmm arwah aki ibu , arwah mak long ibu, arwah atok, arwah tuk semua kat dalam kubur.. tapi aiman      tak pernah jumpa diaorang sebab dah meninggal dulu

Aiman : ibu.. kalau aiman mati aiman la dalam kubur..kalau ibu mati ibu la dalam kubur

Ibu : erkkkkkkkkkkkkkk (malu aku)
        contoh yang senang jer....

3 comments:

cheqna said...

hahaha
tak disangka kan jawapan sebegitu senang je...hehehe

asparaguswhite said...

kdg kdg susah nak jawab soalan anak, bukan ape takut dia xfhm.. lastly itulah jawapan yg senang..

asparaguswhite said...

kdg kdg susah nak jawab soalan anak, bukan ape takut dia xfhm.. lastly itulah jawapan yg senang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette