Monday, November 15

Balik Kampung

Weekend baru ni aku pulang ke kampung kira balik pra raya lah nih. Memandangkan Hari Raya nanti kami bercuti hanya sehari sahaja. Balik pun nanti hanya balik hari sahaja tak dapat tidur. Balik ni pun sekejap jer dapat duduk rumah hanya 2 malam. Sangat tidak puas rasanya nak bersama keluarga tercinta. Kat kampung tak banyak sangat aktiviti yang dibuat sebab balik sekejap jer kan. Aktiviti panjat pokok jer. Layan jer la....

Rezeki dapat makan buah dokong. Pokok dokong nih berbuah memang lambat dari yang lain...tak tahu kenapa dan mengapa..




nak ambil punya susah buah ni kena panjat dan potong pakai pisau..kerja panjat memanjat ni kita serahkan pada yang pakar huhuhuh


untuk di bawa pulang ke KL

Tengah kitaorang sibuk-sibuk kat luar aku terjah jap nak tengok apa aiman tengah buat kat dalam rumah...senyap jer tak berbunyi langsung..

patutlah senyap tengah menyepahkan rumah rupanya....aiman!!!!!!!


main teddy bear rupanya....alahai anak ibu




3 comments:

Amy Syaquena said...

salam..

Mak ai bnyaknya..meh la anta sini sikit he3..

noor said...

salam amy : hihihi kalau dekat bleh antar kan

Gadis Kampung said...

sedapnyer buah dokong tue....macam nak masuk dalam pc nie nak petik je....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette