Tuesday, November 23

Minggu yang Bz

Minggu ni aku bz sikit sebab ada majlis konvo kat tempat aku. Harap segalanya dapat diselesaikan sebelum esok sebab khamis student dah konvo. Esok graduan dah dtg tuk rehearsal. Seperti biasa aku kena stay sampai tengah malam. Dah berhari-hari asik balik lewat jer nak siapkan apa yang patut...arghhhh letihnya!! Hari khamis plak kena sampai opis sebelum pukul 7. Bila dah selesai semua nih barulah hati rasa lega.......Hopefully semuanya ok nanti.....




10 comments:

whitecappuccino said...

Waaa..sian noor..takpe2 habis tu boleh tarik nafas lega k..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam saya pun sebok pindah

ainnoraini said...

tak bila semua selesai boleh berehat2 la pulak...

dah kerja nak buat mcm mane kan...

isya said...

mesti letih kan.... sama la kita hari2 balik lewat..

yayalya said...

kesian akk, nanti jgn lupa rht ya kak
btw kte follow akk :)

noor said...

sis w.c : xsbr rasanya nk trik nafas lega hihihi

brutalsolo : wah mesti pnt tak abis lg kan

ain : btl dah namanyer keje kan redha...

isya : sian kat aiman ari2 ibu blk lewat jer huhuhu

yayalya : tq singgah blog akak yer

yayalya said...

sama2 kak, jangan lupa rht ya..

shi3la said...

yang penting blog berhupdate..pantasss...:)

salam kenal yer..rase macam pestime singgah sini ker dah pernah singgah..hahaha nyanyok sikit pompuan neh,maafkan dia.

Tomato Gurl's Life said...

cik tom pun konvo next week.hihi

whitecappuccino said...

salam noor..bz ek? akak tag noor dlm enti "Kena tag" ..ada masa amik soalan kt situ ek..tq!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette