Monday, November 22

Di mana dia.....?

Aktiviti bila petang ahad kalau tak ke mana mesti bawak aiman main kat playground. Aku sekarang bila pegi playground boleh rileks sikit sebab 2 orang adik ipar aku ada untuk jaga aiman. Boleh lah aku bercanda-canda ngan cik suami hahahaha...

berlari-lari dengan pakcik mat

yang nilah adik ipar aku yang bongsu @ maksu zila. Umur form 2 tapi saiz bdn darjah 2..makan banyak sikitlah maksu bagi besar sikit. Nanti kalah lak ngan anak buah huhuhu..

ooo maksu curi tulang yer..tengok dari jauh jer

Tengah-tengah rancak aku beborak aku tengok aiman takder kat area situ..berderau hati aku. Tulah nak bercanda sangat. Cari punya cari nak tau dia kat mana
^..^
~
^..^
~
^..^

~
^..^
~
^..^
~
^..^

~
^..^
~
^..^
~
^..^
~
^..^
~
^..^
~
^..^
~
^..^
~




dalam ni rupanya...lega ati ibu....terbaliklah aiman masuk ikut sini

sedaya upaya nak masuk jugak tuh.. dah ler licin pakai kasut plak
macam-macam lah anak ibu ni...



21 comments:

azwa_amani said...

alahai..teringat plak kat anak2 buah biler tgok pic ni..uwaaaa..windunyerr

aima in luv said...

bestnya maen2 plyground.....
lama x maen....

nurulhidayah said...

best main2
alaaa org besaq pon sllu naek terbalik jgk!

sha a.s said...

alalalala...comel sunguh!

@e_da said...

kecik je mak su aiman... andai dia main ek naik sendiri.. mesti suka betul dia kat situ dapat main2... ehemm mama bercanda yerr.. jom kita skodeng aiman.. hihi

noor said...

azwa: peluk bantal ilang rindu hihihi

whitecappuccino said...

Anak akak nama aiman jugak, tapi da besar pun..

noor said...

aima : malu lak dah bsr2 nak main kan

noor said...

hidayah : haaaaa buatlah tuh huhuhu

noor said...

sha as : tq cute cam untie as

noor said...

ida : hahahahha skodeng2

noor said...

kak W.C : sama ek nama ank kita...

tiha said...

huhu sy folloe yer....^___^

whitecappuccino said...

yer noor, satu-satunya anak laki akak..yg len smua pompuan :)

Siti said...

haha comel je budak kecik tu.. boleh pulak masuk gelongsor terbalik.. hehe

ainnoraini said...

kak ain ziarah lagi...
bile nengok ni teringat la pulak mase anak2 nk membesar dulu2...pantang npk playground...

ana said...

anak ana pun sama...bila ada org turun je dia siap boleh marah org tu balik. padahal dia yg salah. hehehehe

whitecappuccino said...

selamat pagi noor..

Norizwan said...

heheh...pandai anak main nyorok2 lak dia...=)

salam perkenalan...

Kalamhati said...

hehe bestnyee..gambar pun nice!..=)

isya said...

aiman main sorok2 ke tu????

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette