Monday, October 10

Back To Enfagrow

Setelah 3 bulan mencuba susu Sustagen Junior 1...kini kembali dengan Enfagrow huhuhuhu...Minum susu enfa semula atas sebab-sebab tertentu. Susah untuk aku jelaskan kenapa dan mengapa. Aiman jenis tak kisah susu apa pun. Aku try bagi Anmum pun dia bedal semacam ajer. Setelah mencuba beberapa jenis susu aku rasa Enfagrow sesuai dengan Aiman. 




5 comments:

PinKy MoMMa said...

tak kisah la susu aper janji dia tak de masalah ngan susu tu kan..boleh membuang dengan jayanyer..tak de muntah muntah hehe ;)

noor said...

btl tuh PM...janji lancar selancarnya zasssss

JaSSNaNi said...

as salam noor...
mane bercuti.. lama tak nampak.. ehehe.. pandai aiman soping ye... cute je dia.. comey.. ehehe.. haikal skrg minum susu campur2.. dia yg pilih.. dia nak beli dia beli.. kadang2 bawa dia nak beli susu.. tapi dia sampai tesco dia nak beli holicks.. ikut je la.. pun banyak culcium gak kan.. budak2 kalau dah besar.. memang suka wat pilihan sendiri.. suka hati je dia.. sib baik dia skrg makan nasi dah banyak.. sayur ke.. sup ke.. semua dia amik.. tu yg bab minum2 susu ni boleh la kasi apa yg dia nak je.. eheheh..

east said...

nor,bila nak sembang2 ni,nak ckp psl susu le..adif payah le,tukar susu utk 3tahun xnak..sanggup xminum lgsung..padahal brand sama cuma tukar stage jek..pastukan aku campo 2scop baru 3scop lama,dia minum lg..peningla..xkan nak minum susu budak lagi..

whitecappuccino said...

assalamualaikum noor..lama tak nampak..g mana tu? bab2 susu ni dah lama ketinggalan bagi ciknor..zaman anak2 kecik tak der lagi susu enfagrow ker sustagen ker..ada dumex, lactogen dsbgainya..oh..mana tau kan kita dpt jumpa satu hari nanti??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette