Tuesday, January 22

Komunikasi Antara Cikgu dan Ibubapa

Komunikasi antara cikgu dan ibubapa adalah sangat penting bagi aku. Kalau tidak macam mana kita nak tahu perkembangan anak kita kan. So bagi aku selalulah bertanya dan berbual dengan cikgu anak kita. Ramah mesra tu tak salah. Hubungan yang baik antara kita dan cikgu memudahkan segala urusan.

Bila Aiman di sekolah baru ni
Aku puji dengan sistem CIC yang sistematik bagi aku
sebagai ibubapa aku suka dengan sistem yang sebegini
untuk tahu perkembangan anak kita
senang sahaja hanya dengan login di websitenya
mudahkan. klau nak tahu dengan lebih kenalah berjumpa dengan cikgunya


satu lagi yang aku suka dengan adanya 


senang untuk kita tahu apa-apa pasal anak kita. terutamanya untuk kerja-kerja sekolah yang harus dibuat
maklumlah anak aku lelaki selalu ngelat hihihi


selama 3 minggu sekolah inilah homeworknya
tengok tarikh semalam 20 page harus disiapkan hihihi
jenuh ibu ngan abah suruh siapkan
biasalah boy kejap-kejap ada jer benda lain yang nak dibuatnya
akhirnya siap juga
pukul 9.30 malam dah boleh tido 



ibu pun senang hati bila homework dah siap
selagi tak siap tak boleh tido hahahhaha




1 comment:

Masya said...

setuju sgt... anak sy pun ade faik komunikasi ni hihihihi... lg kalau bnyk kerja sekolah hujung minggu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette