Thursday, April 11

Kad Ucapan Spesel Punya

Selamat Hari Lahir Untuk Ayip!
Selamat Hari Lahir Untuk Ayip!

sambil lukis sambil nyanyi
tak sempat nak pegi cari hadiah 
sebab mokde call pukul 6 petang suruh datang lepas magrib
saje nak suka-suka untuk budak-budak
potong kek celebrate besday abang ayip
yang ke 6...

kad spesel punya dari aiman untuk abang ayip



aku dengan encik somi gelak sakan bila tengok aiman lukis abang ayip
memang belom ada bakat untuk lukis bentuk orang
bila tanya kat dia
naper macam katun
telinga ayip punyalah panjang
selamba jawab
'Ayip kan dia tu memang macam katun hahaha'
jawapan cover baik punya
sememangnya memang tak pandai lukis gambar orang hihihi


orang lain punya besday orang lain yang lelebih
berebut nak tiup lilin...

selamat hari lahir ayip
the coolest boy
moga menjadi anak yang terbaik buat ibu dan ayah kamu


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette