Friday, April 5

Mari Belajar Berenang

Seronok bila tengok budak yang kecik-kecik lagi
dah pandai berenang
terkedek-kedek jer dalam air hihihi 
sangat-sangat cute kan!
Aiman baru ni la nak berani 
tu pun baru pandai sikit-sikit
camane nak berenang
aku memang tak reti nak ajar camane nak berenang
sebab aku main godek-godek kaki sendiri jer
banyak kali jugak tercungap
banyak kali jugak tersedak minum air
perit sungguh hidung
usaha tangga kejayaan ... lama-lama pandai juga 

Aiman pun gayanya lebih kurang macam aku juga
dia main tibai terjun pastu apungkan badan
perlahan-lahan terkedek-kedek
good job Aiman!
tak sia-sia abah tunjuk skill
one more thing JANGAN TAKUT KENA BERANI
kalau takut apa pun tak boleh
video cuba diupload tapi tak berjaya
next time aku sharekan 











No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette