home about me award contest Image Map

Wednesday, May 11

Book Fair 2011

Book fair baru ni aku berkesempatan juga pergi walaupun dah penghujung minggu. Buku art yang aku nak cari tak banyak yang dapat. Banyak buku yang kami dah ada. Aku cuma buat selection di Eddiplex, Apex Knowledge, APD Singapore, KL Books. Penguin, Iseas and local. Yang aku paling suka kat APD sebab banyak buku yang aku boleh dapat kat situ.


Setiap tahun aku memang menunggu bila tibanya book fair....time aku pergi ramai pulak budak sekolah. Buku pun dah banyak orang rembat.



aku suka buku ni. tapi aku tak beli cuma tengok aje. cutekan!!!!!!!



eh..poyolah sempat lagi tuh hahahahha


Tak lupa juga buku untuk si budak kecik ini.

konon2 mengiralah tuh...

Aku belikan juga sehelai tshirt upin ipin untuk semangat dia nak operation keesokan harinya. Tak sempat esok terus nak pakai erkkkk...budak-budak macam tulah kan. Aiman oh Aiman.

5 comments:

Scha406 said...

sha jugak x sempat g book fair tu...cik suami pn frust...nk bwt cmne, ade emergency

puan nina said...

rajin dia membaca..telek ape la tu macam tu sekali gayanya..

Danial pun suke upin ipin ^_^

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

wah2 aiman dah pandai berkira2 ye...

Yasminhamid said...

akak pun sempat ke sana.. belim buku untuk sendiri dan anak2..

Kak Amy said...

lame dah x pergi book fair , sokmo x de masa huhuhU~

p/s:http://sinarraudah.blogspot.com/2011/05/blog-di-tutup-sinar-raudah-akan-bersara.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette