Tuesday, May 31

Boring + Rindu + Takut....

Aku akan merasa boring + rindu + takut bila.....



cik somi outstation...

esok dia akan outstation. bermulalah 3 perasaan ni akan bermain-main dalam diri aku..
sangat2 tak best kan bila cik somi takde di sisi kita..alahai nak lelap mata pun susah camno tuh haaa?

siapalah yang aku nak panggil untuk temankan aku dengan aiman tido kat rumah kali ni. Nak tido berdua memang tak berani. dengar bunyi kucing dengan cicak pun dah membuatkan aku seram.

Wan aku pulak balik kampung..nampak gayanya terpaksalah anak makdah kena temankan kami berdua. Mujur dia tengah cuti sem.


11 comments:

east said...

adoiiii....penakut bebenooooo...bile outstationnye???klau selasa kum kum leh temankan..tp khamis ajasmoro dah abes..selamat le..

noor said...

alamak sib baik mlm ni kum2...
kalau ada anjasmoro lg berani2 tkt ler nengok jawabnya hahahahah!!!!

Kakzakie said...

Apalah noor takut benar. Cuba bayangkan kalau duduk dalam hutan. Ini sebelah-menyebelah ramai org pun takut. Si comel tu kan ada cakap je dengan dia lepas tu on semua lampu, tidur...:)

fabulousmommy said...

aku tiap2 minggu tido dgn anak2 noor...laki aku keje syift....hehehe....2 malam dlm seminggu mesti dia keje....dah biasa dah....

sha a.s said...

betul la...serious x best kalau partner jiwa xde.....Sha pn slalu gak rase cmtu...hurmm sabar ye kak...nnt jmpe balik...

Incik RestNrilekS said...

Salam Bu..

Buuu Buuuu Tuuu Tuuu..

aiman panggil ibu ibu.. ada hantu .. kuang kuang kuang.

Selamat Menguatkan semangat ok. Alah tak dak bendanya.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

mai tido sini...

@e_da said...

memng sunyi dan bosan kan... kalau boleh cepat la hari siang

deqlis said...

salam,
jemput join GA nie

entri sticky post

http://ellismelia.blogspot.com/

azieazah said...

Elok juga ada orang lain temankan. Bukan pasal takutkan bunyi ker aper... tapi persediaan jika ada apa-apa terjadi.



Kerja Hari Minggu, Mujur Ada yang Sudi Menunggu...

Amy Syaquena said...

wah kita sama la.amy pun macam awak adohai paling x suka kalau hubby outstation

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette