Tuesday, May 24

DINOS ALIVE @ N.S.C

Dah lama plan nak pegi tengok pameran dinosour kat nun di sana Pusat Sains Negara. Tapi asik tak dapat jer banyak sangat hal lain. Nasib baik pameran tu sampai hujung bulan ni. So weekend baru ni Alhamdulilllah hajat nak bawa Aiman gi tengok dinos tu tercapai jugak. Aku yang teruja lebih hahahahahaha!!!!! Pasalnya aku tak penah tengok pun pameran dinos nih..

Kami sampai sana dah agak lewat. Tengok kereta dah berderet parking. Ramai juga orang rupanya ingatkan tak berapa ramai huhuhuhu...Sampai-sampai terus beli tiket masuk takut nanti tak dapat masuk pulak sebab dah lewat pukul 3. Pameran tutup pukul 5. Kami hanya ada masa 2 jam sahaja untuk tengok semua yang ada.



Sampai-sampai terus terdengar bunyi ngaummmmmmmmmm..grrrrrrrrrr..pssttttttt rupanya dinosour ada kuar angin dari mulut ek hahahhaha aku memang tak tahu pun bab2 nih.



2 ekor nih yang paling besor duk kat luar tak muat kat dalam huhuhuu



Tapikan bila nak masuk dalam bilik pameran dinos tuh ada orang takutttttttttttttttt...siap jerit akuttttttttt...man akuttttttttttt.....alahai Aiman nih patung jer bukan the real one sayang...


terus melalak dengan kuatnya takuttttttttt


Sampai sahaja kat rumah boleh pulak berlakon semula camaner dinos tuh mengaummmmm....siap buat aksi lagi.

5 comments:

sha a.s said...

ahaha Aiman..Aiman..takot tp mau...ahaha

ainnoraini said...

mak aiman takut takkk...

east said...

mau x takut..klau dh mcm real..adif nak gi gek le..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

aiman memang bijak2....

fabulousmommy said...

aku hajat gak nak pegi tapi sampai ke sudah...tapi kalau pegi mmg cari penyakit la....2 orang karang menjerit2..tak sanggup aku....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette