Friday, May 20

Sebutan untuk 50

Malam semalam (khamis) memang kalau boleh aku tak nak keluar ke mana-mana sebab aku layan cerita Mantera Anjasmoro. Tak pernah miss lagi tengok cerita ni. Rasanya macam tak lama lagi dah nak habis jer cerita ni.

Tengah syok aku tengok cerita Aiman pulak asyik panggil aku...

Ibu..bu..bu.. sambil tunjuk nombor 50 kat dalam buku dia. Ibu nih Lima O......

Alhamdulillah Aiman dah mula mengenal huruf dan angka. Walaupun tak berapa nak betul sebutan untuk 50 tu. Kosong dia tak tahu yang dia tahu huruf OOOO hehehehe....


8 comments:

sha a.s said...

comelnye..bijak!

east said...

anjasmoro??sama le kita..xpenah miss jugek...wah3x...aiman budak yang rajin belajar!!!good boy!!

noor said...

tq sha heheheh

noor said...

ween jgn lupa lg satu kumkum hahahhah
aiman jgn dh bsor nanti mls blajar udah ler ek

Yasminhamid said...

pandainya dia.. alif pulak cuma kenal O ngan e.

ana said...

hehehehe...takpe kecik lg. ana x suka tgk cete tu, bkn apa..anak2 takut..kang asyik nak berpeluk je time tido.

whitecappuccino said...

layan jugak citer tu..sori noor lama akak tak singgah sini..noor sihat?

dwaty said...

pecak celik... pecem celik dah masuk tadika... hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette