Thursday, September 29

Jalan2 McD Mid Valley

Boring duduk rumah tetiba mulut rasa cam nak makan Mcd. Tapi nak makan di Mid Valley. Sajer jer tuh alasan pada hal nak gi tengok benda lain kat sana. 




tembam mambam muka aku..payah betul nak turun berat badan. nak kena rebus dalam periuk agaknya baru cair lemak segala.....

5 comments:

JaSSNaNi said...

as salam sahabat ku... lama tak dapat sembang kan..
wahhhhh... jauh berjalan ni.. eh eh.. naik kete.. jalan mesti lom sampai kan.. ehehehe..
uikkkss... nak kena rebus dlm periuk? biar betik ko noor.. ahahahaha kalau camtu nani pun nak kena rebus gak ler.. hahahaha.. asyik makan makanan rebus je ni.. tapi berat bertambah2 gak.. camne la nak pakai baju kebaya camni.. huhuuuuu

noor said...

nani rindu btl sama kamoooo....nani kita catri periuk bsr sket agk2 muat kita b2 masuk hehehhehe

east said...

amboi,,mcd mid valley gek jd pilihan..tembam mambam,,sama le kita..

Ya ALya said...

salam.....

tak pe yg penting tubuh badan sihat.....

akuzle said...

rebus dlm periuk? lom tentu gaks cair, noor weh.. marilah kiter tubuhkan kelab ibu2 bam2...hehhehe.. btw, cantikler pointer noor neh. cute sgt2...ehehhe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette