home about me award contest Image Map

Wednesday, September 21

Rezeki Bulan SYawal

Bulan lepas aku ada masuk peraduan Teka Silang Kata. Peraduan anjuran opis terbuka untuk staff dan student. Perserta peraduan perlu jawab teka silang kata dan bagi cadangan untuk penambaikan our portal. So aku pun apa lagi trylah nasib. Teka silang kata nih memang aku suka sebenarnya. Hantar untuk Berita Harian tak pernah menang pun huhuhuhuhu....

Last week masa kitaorang meeting untuk portal di akhir segmen tuh ada ler umumkan the winners...tertanya-tanyalah jugak dalam hati nih. Dapat ker kat aku nih hehehehe!!....nak tau aku dapat apa???







ni ler hadiahnya...tambahan untuk duit raya Aiman. Alhamdulillah..

4 comments:

@e_da said...

tahniah n bertuah... yg bulat tu apa noor?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

tahniah....wah bertambah la lg duit raya aiman ye...

JaSSNaNi said...

TAHNIAH NOOR... bestnye dapat tempat pertama kan.. :) mesti seronok giler2 tu.. ehehe.. senyum sampai telinga ye..

norh said...

bestnya kalau menang peraduan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette