Thursday, September 8

Siaran Tertunda

Huh betapa lamanya aku tak hapdet blog..hampir-hampir sebulan lamanya. Apepun aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin dari kami sekeluarga...masih sempat nak ucapkan Syawal lagi nih....Raya kali nih kami beraya di KL huhuhuhuhu nak buat camaner cik somi kena keje...Kami beraya di rumah Wan bersama mak ngan ayah aku. Mujur tahun ni Wan tak balik awal ke kampung raya sini dulu. Raya di KL tak semeriah beraya di kampung huwaaaaaaaaaaa!!!!! sunyi sepi jer rasa..walaucamana pun Aidilfitri tetap diraikan dengan penuh keceriaan biarpun semua jiran2 dah balik kampung.....

5 comments:

.: iEyLa :. said...

selamat hari raye sis!!! ;)

noor said...

slmat ari raye jgk ieyla

whitecappuccino said...

Selamat hari raya noor!

east said...

raya kl ke..xbalik kg langsung ke??aku pulak balik kl awal.raya ke 3 dah balik...huhuhu..apapunggg,,,selamat ari raya my BFF.

JaSSNaNi said...

noor... SELAMAT HARI RAYA gak.. maaf zahir dan batin.. :) lama gak tak apdet rupanya.. smlm ada masuk intai2 kat sini.. tak perasan lak rumah ni dah banyak sawang.. ehehehe.. selamat berblogin lah ek... eheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette