Thursday, September 6

HARI INI HARI PEMBEDAHAN....

Assalamualaikum dan selamat pagi semua

Alhamdulillah cuaca di hari ini pun nampak baik jer kat luar

seceria muka my mom

yang akan menjalani bypass surgery

dalam beberepa minit saja lagi dari sekarang

tunggu masa nurse untuk tolak ke OT

mak sangat kuat semangatnya

berbanding aku yang asik menitiskan air mata

dari semalam..........

sepatutnya aku yang menenangkan mak

bagi kata semangat untuk dia

tapi dah terbalik

mak pulak yang cakap dengan aku

takde apa moga semuanya berjalan lancar...mudahkan segala urusan... kita fikir nak baik


BUAT MAK...

KAMI SENTIASA MENDOAKAN MAK

KAMI BERMOHON PADAMU YA ALLAH AGAR PEMBEDAHAN INI BERJALAN LANCAR DAN BAIK

PERMUDAHKAN SEGALA URUSAN.......

UNTUK STAFF AMPANG PUTERI

BUATLAH YANG TERBAIK UNTUK IBU KAMI....


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

mudah-mudahan semuanya baik2 aje :)

Kakzakie said...

Kakak memang tak boleh membaca N3 macam ini - airmata kakak pun mudah mengalir.

Doa kakak mengiringi Noor. Selagi mak belum keluar dari wad pembedahan teruskan doa/solat hajat/baca yaasin jgn putus sehingga mak sedar. Insya-Allah

.: iEyLa :. said...

adik doakan ur mum kembali sehat..
be strong kak.. :)

cheqna said...

insyaallah
Allah akan mempermudahkan segalanya
moga mak selamat jalani pembedahan...

Afasz said...

moga pembedahan berjalan lancar.. amin

QasehnyaRania said...

camna akak pembedahan tue..
harap2 semuanya berjalan lancar..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette