home about me award contest Image Map

Thursday, September 20

Deko Bajet ~ Ruang Dapur

misi mencari bunga diteruskan lagi
untuk menambah koleksi yang baru ada  sepasu 
kali ni aku nak cari untuk ruang dapur 
mengikut bajet aku yang ciput dan...
macam biasa aku tetap sukakan yang simple sahaja
dan yang penting senang untuk dibersihkan nanti



bajet bunga murah sahaja setangkai RM 2.50
bunganya aku suka.... sweet jer
pasu Rm 12 (suka pasu jenis ni sebab ringan dan kalau jatuh dari tempat tinggi pun dijamin tak akan pecah)



....hiasan bunga yang simple....

testing-testing kat mana nak letak
masih belum ada tempat yang muktamad nak letak
aku kata kat sini.... encik somi kata kat sana.... huhuhuhu
nasib baik ada dua pasu
satu ikut aku mana nak letak... dan satu lagi ikut encik somi kat mana dia nak letak
kalau dah jemu kita tukar tempat lain okehhhh



aku punya yang kat sink tu..
yang encik somi pulak kat sebelah set pisau tuh... (emmmm sesuaikah di situ??????)

6 comments:

JaSSNaNi said...

wow..
bunga bajet pun cantek apa.. cute je...
tapi nani tak bape pandai deco2 bunga.. boleh kata tak de bunga pun dlm rumah tu.. melainkan nani yg dah kembang (bunga kembang nak layu) ngan anak dara sorang tu.. (bunga kucup blom kembang) heheheheh..

Ween said...

cantik sangatle..geram tengok!!

Kakzakie Purvit said...

Jadi penyeri dapur Noor. Dapur kakak tak ada letak penyeri bunga. Bakul bawang adalah hihi..

@e_da said...

Cun dah sampai umah weh.... nanti kita g lagi.. hehhehe

mama maman aka yana said...

mama take reti nak beli bunga... hehe... :-)

blog-tips-kurus said...

bole tuan blog tunjuk dapur keseluruhan?

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette