Thursday, September 13

Rindunya kat My Mom....


@ consultation room

muka emak tetap ceria walhal masa ni pump talk untuk prosedur operation esok
doktor kata semangat mak kuat
kami semua tak dapat menahan air mata
bila doktor n nurse cakap ...
" now it's time to talk about the actual prosedure........
tapi mak tak menangis pun... buat lawak dengan doktor lagi ada
doktor kata bagus... kuat semangat cepat baik
kita hanya mampu merancang
hanya Allah yang dapat tentukan
apa yang mampu kita buat... doa banyak-banyak

keadaan mak untuk hari ke8 setelah operation
Alhamdulillah keadaan mak semakin stabil
mak memerlukan masa untuk recover balik
disebabkan kidney failure air di dalam badan berlebihan
mak susah sikit nak bernafas
doktor kata lama-lama nanti setelah beberapa kali dyalisis mak akan ok
kalau tiada apa-apa hujung minggu dah boleh discharge
syukur alhamdulillah....

7 comments:

JaSSNaNi said...

semoga mak noor cepat sembuh mcm biasa... mak mmg camtu kan.. sorokkan kesedihan dlm diri sendiri.. sbb taknak anak2 risaukan dia.. tu la mak..

Everything's Everythings said...

Semoga your mom cepat sembut ^^

Kakzakie said...

Kakak dapat bayangkan apa yg Noor dan adik-beradik serta keluarga rasakan detik melihat mak terbaring. Memang tak boleh senyum dan 100% doa penuh dan harapan hanya pada Allah dipohonkan..

Moga mak terus sembuh itu doa kakak titip buatnya. Amin.

Ween said...

muka mak ko ceria original..muka ko ceria buat2..psl tgh sedih ye masa tu..kuat semangat Alhamdullilah..Moga sihat dan semakin ceria ye makcik!!

Nazayiena said...

Semoga mak Noor cepat sembuh,baguslah dia kuat semangat.

Gadis Kampung said...

semoga mak awak cepat sembuh..muka sama anak dengan mak..

azieazah said...

Baguslah dia sendiri begitu kuat semangat dan tabah sekali. Semoga terus bersemangat dan segera pulih. aminnnn.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette