Monday, October 1

Ada Cara Tak Nak Kuatkan Semangat Anak???

hmmm macam mana yer nak
bagi dia kuat semangat sikit
terlalu sensitif sangat
tak boleh salah sikit
mesti cepat menangis...berjurai air mata + mengamok kadang tuh
pujuk-pujuk tak jalan juga
sampaikan satu tahap
kena lepuk sedas dua baru diam hihihi
kadang tu
dengan kucing pun menjadi
katanya kucing tengok dia dan marah dia
sedangkan masa tu kucing tengah mendengus hidung tersumbat ke apa kan
hmmmm.... apakah??? dengan kucing pun boleh terasa
ada cara tak nak
bagi berani dalam diri
keraskan hati
tak mahu lembik-lembik diri.....


3 comments:

JaSSNaNi said...

oooooooooo.. sampai camtu ye.. hmmmm.. x tau plak ada cara nak keraskan hati anak.. biasanya nak lembutkan je.. :) ehehehe

noor said...

btl tuh nani.. nk kena g antar plkn nih heheheh

Afasz said...

amalkan doa la kak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette