Monday, October 8

Cuba Ibu Teka...????

sambil tengok TV..kalau tak ada orang mengacau memang tak sahla kan
baru nak feeling memfeeling dah ada gangguan ngeh...
lain tak bukan si hero kecik aku..
malam-malam yang selalu ajar Aiman abah dia la. Aku ni jarang sikit sebab sibuk di dapur. macam-macam nak kena buat..dah lewat malam baru ada masa.

Ibu oooo ibu tengok ni


inilah dia yang ditunjukkan kat aku

wah Aiman lukis apa ni...?
tekalah cuba ibu teka
korang bila tengok ni.. dapat teka tak apa yang Aiman lukiskan
untuk gambar petama tu...
aku teka LORI
bukanlah ibu... ini bukan lori
ni BAS
hoohohohoho BAS kah itu.. tengok macam lori jer...
sebelah BAS adalah BASIKAL
bawah BAS pulak barulah LORI
sebelah LORI itu adalah KERETA

semua tekaan aku 3 salah dan satu jer betul BASIKAL..
Aiman kata : apalah ibu ni tak pandai..abah pandai
sambil bawak kertas pergi kat abah
bah dah tahu jawapan..memang pandai kan huhuhuhu



5 comments:

Kakzakie said...

Kalau antie anak murid aiman auntie betul dua, ibu kalah hihi...

JaSSNaNi said...

cute betul budak2 skrg...
kita kata semua tak kena.. dia je pandai sorang.. hehehehe.. tu la cara nak bagi diorang nak belajar sbnarnya.. :) hehehe pandai aiman..
ibu salah.. abah je betul .. hehehe

Ween said...

kalau aku,,beskal je aku tak dapat teka..apa la ibu ni...

cik dah faridah said...

slm kenal..

alahai comey betul dia lukis...tak terjangka kan...

Aida78 said...

salam ha2 aimam buat lawak....ye la imegenasi kanak2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette