Wednesday, October 3

Suka Main Air

AIR anugerah Allah S.W.T yang unik sekali
seronokkan main AIR
kadang kita hampir terleka bila bermain dengan air
bayangkan kalau tak ada air sehari
mulalah runsing kepala
banyak perkara yang tak dapat kita nak lakukan
bagi aku biar tak ada elektrik dari tak ada air.......

bila dah berjumpa dengan AIR
rugi rasanya kalau tak berendamkan
maklum je la umah takde swimming pool
aku dari zaman anak dara lagi memang suka mandi manda ni
zaman study dulu merata pegi air terjun
asal ada aktiviti mandi-mandi mesti aku join

bila ibunya dah begini mesti anaknya pun sama...
bila dah mula berendam dalam air
alamat lambatlah nak kuar
masa tu tunggulah ko sampai dia tahap dah gigil ..biru mulut
baru nak kuar
kebiasaannya kami berdua yang akan berendam dulu
abah tukang jaga dulu
bila aku dah rasa puas sikit mandi
barulah turn encik somi pulak
dia dah biasa mandi tak aper
sungai pahang belakang rumah jer hihihi



 

Aiman belajar berenang.... ala berenang itik pun yer ni


di masa itu juga aku.....

buruknya muka



4 comments:

JaSSNaNi said...

huiishhh.. syok betul dia main air.. skali ngan maknye tu.. lagi best.. tak per kan.. kot2 aiman ganti pandalela nanti.. suka main air.. aleh2 jadi penerjun negara..

Ema Blog said...

wah, dah lama tak mandi kolam.

Ween said...

ibu pun bukan main lagi..jom mandi sama2..ajo aku berenang..xreti..hehehe..

eyndayusoff said...

Bestnya berendam :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette