Monday, October 22

Edible Garden ~~ Terung @ brinjal

Berbudi pada tanah
memang tak akan rugi
kalau kita rajin usahakannya

kali ni nak citer projek edible garden aku
kami tanam TERUNG @ BRINJAL
 
tak sabar nak petik hasil
yang kita tanam sendiri
orang yang paling teruja Aimanlah
hari-hari tanya dah boleh petik ke belum...????

hari-hari jugak kami dok belek
seronok tengok sebab dah berbuah
saiz buahnya tak terlalu panjang dan tak pendek juga
sedang-sedang gitu
terung-terung ni aku dah ada menunya
yang pasti masak PAJERI
emmmm favorite kami sekeluarga!




4 comments:

JaSSNaNi said...

assalamualaikum...
wahh pepagi dah nampak terung.. sedap wat pajeri tu.. nyum nyum..
betul tu, tak rugi kalau berbudi pada tanah kan.. :)

dwaty said...

saya pun suka makan terung... cuma kadang masak tak jadi... kekekeke

Kakzakie said...

Banyak boleh buat selain pajeri Noor. Masuk dalam ikan asam pedas, masak lodeh, masak kari, masak dalca aaahhh... best kalau ada tanah.

azieazah said...

Pajeri? Oh memang sedap! goreng papadom! Tambah nasik 3 pinggan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette