Thursday, October 18

cuci mata @sungai buluh

sakit mata tapi lain pulak jadinya
lepas jumpa doktor..doktor sahkan aku memang sakit mata
tapi badan rasa sihat
terus melencong ke sungai buluh
jalan-jalan cuci mata
sebab sakit mata!

bila dah sampai sini
teruja dengan bunga-bungaan
jangan cakaplah
kalau boleh nak angkut semua bawak balik rumah
tapi apakan dayo
itu semua kena keluarkan duit

bila dah singgah
kalau tak beli
rasa ralat sangat
mau taknya kan.....??

nak tak nak...


dan akhirnya setelah berapa kali pusing..


penuh kereta untuk dibawa balik wehuhuhuhuhuhuu!!!!!

7 comments:

JaSSNaNi said...

assalamualaikum..
noor.. mahal tak sepasu bunga tu skrg? kat sg buluh mmg best kalau shopping pokok bunga dan pasu bunga.. heheheheh banyak pilihan.. banyak kedai plak tu.. kan..

Afasz said...

byk nye... beli bunga..

.: iEyLa :. said...

hamboooiii..penuhnye kete...
cantik!!! :)

Aida78 said...

salam ....banyaknya memborong bunga rumah aida ni dekat dengan kedai ni pin x penah nak g sana beli bunga ni hik3

MulutPayau said...

amboiii..bnyaknya memborong bunga...penuh bonet kereta...

cheqna said...

memang sangat suka dengan bunga ler ni =)

Nazayiena said...

Memang klu pegi sana mcm nak beli semua bunga2 tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette