Tuesday, October 23

kerana sebiji bola.....

petang-petang lepas balik dari sekolah
masuk rumah letak beg aje
terus keluar main dengan kawan-kawan
tidak kisah berkongsi apa pun
bermain bersama-sama
kecuali
BOLA INI


pantang ada orang nak usik
pasti dimarahinya
hmmm...
kerana bola ini sanggup bergaduh dengan kawan yang lain
kira sayang betul la dengan bola ni
bolanya tak besar mana pun
kami beli dua biji masa tu
satu lagi aku bagi kat mika anak my bff


sumber inspirasi ke hapa...??? bawak pesi skoll



5 comments:

.: iEyLa :. said...

kerana sebiji bola.. :p

cheqna said...

keranamu bola =)
bawak pesi skol??ke bawak pegi ni???

Kakzakie said...

Ini baru Aiman yg tahun satu pun belum lagi, bayangkan yg atas padang bola tu 22 org kejar satu bola hihi...

SumeSakan said...

hhahaha...mesti ada pape smpi dia x nak kongsi bola nih...ehehehe...special...ekekeke

@e_da said...

aku pun sgt pelik... Mika sgt suka n paling syg bola ni... Tq untie hadiah kat mika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette