Thursday, February 3

Gong xi fa cai

Selamat menyambut Tahun Baru Cina bagi kaum cina di seluruh Malaysia. Sama-sama kita manfaatkan cuti raya nih bersama keluarga tercinta. Nak ucapkan 'gong xi fa cai' kat untie mei dan uncle wong. Diaorang nih jiran kami yang sangat baik hatinya. Sentiasa rajin tolong menolong. semoga uolls selamat ke destinasi yang dituju dan selamat kembali bertugas seperti biasa.



pinjam gambar kat pakcik google



11 comments:

Yasminhamid said...

tak ppi holiday ke cuti lama ni???

azieazah said...

Selamat bercuti NOOR...

CIK TOM said...

slmt bercuti ye akak...

ainnoraini said...

hepi selalu & selamat bercuti....

noor said...

kak min balik kg jer tak ke mana pon kak

noor said...

kak zie slmt bercuti yer..

noor said...

cik tom slmt bercuti jugak utk cik tom

noor said...

kak ain slmt bercuti..blk kg x?

Sharinginfoz said...

dah habis cuti selamat kembali

Amy Syaquena said...

masih bercuti ke senyap je hari nie..

sarah-najwan said...

abis cny baru akak jengah sini..coti punya pasal..hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette