Friday, February 11

Kasut hilang sebelah

Sedih sayu pilu terkilan sumer ada. Gara-gara sepasang kasut kepunyaan Aiman. Sepasang kasut yang berwarna kuning. Sejenis 'kasut buaya' iaitu trend kasut masa kini. Sebelah dari kasut ni telah hilang tak tahu ke mana semasa kami sekeluarga sedang rancak borak-borak sambil membakor ayam di rumah member. Puas kami mencari tapi tak jumpa jugak. Kini hanya tinggal sebelah sahaja. Sayang sebab warnanya itu. Sungguh cute bila Aiman sarungkan ke kaki. Susah nak cari kasut buaya ni yang color kuning. Harap-harap terjumpalah nanti...



10 comments:

eT said...

haaa....ari tu nmpk kt kedai buaya sama cegini...
p beli baru yer...jgn sedey2..hehehead

JaSSNaNi said...

alahai.. ciannye die.. kasut ilang sebelah ye.. :( tak per,,, soh ibu cari yang baru.. :) ehehe..

*nani pun pernah alami camtu.. bawa haikal gi umah kawan time open house raya.. lepas tu nak balik je.. cari kasut mickey mouse die.. tak jumpa2 sebelah.. aleh2 balik rumah bawa 1 kasut je.. sampai ke sudah tak de.. merata2 cari.. dlm longkang.. bawah kereta.. dalam semak.. itu ini semua godek.. tak jumpa gak.. haikal pun sayang kasut tu.. sbb dia selesa.. tapi nak wat camne.. tak de.. :(

Ati Masrif said...

as salam noor,

sori lama tak lawat sini
kak ati sakitlah dear..

dulu anak kita pun hilang sebelah
leather shoes kat ikea...haru

@e_da said...

agaknya aiman terbuang kasut dia kat semak2 kot..heheh syg cute kasut tu

whitecappuccino said...

alorh siannn..harap2 nanti jumpa la tu ya..

Hanim Mahali said...

alahai... dah la hilang sebelah je... mesti sedih nengok lagi sebelah...

anakibu said...

beli baru nanti erkkkk

Alin Marlini said...

entah2 terbakar sekali kot...hehehe

apek poyo said...

den ingat digi yg curi la...maskot dio tu hilang kasut gak..ekekek

azieazah said...

Yelah... sungguh comel lagi sweet kasut Crocs kaler kuning.

Takper, nanti beli baru lah. Kalu tunggu jumpa pun, ntah2 dah tak muat plak nanti.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette