Wednesday, July 20

Belajar Mewarna Lagi

Kali ni aku belikan Aiman color crayon pulak untuk dia mewarna. Dulu aku belikan colour pencils dan hasil warnaan tak berapa nak memuaskan. Kalau nak tengok hasil kerja Aiman yang dulu gi kat sini..MARI BELAJAR MEWARNA



tadaaa...ada perbezaan kan. Enjoy coloring pages with elephant and friends


Oleh kerana terlampau seronok sangat mewarna gunakan crayon habis tilam yang dia lepak2 dicontengnya..tak cukup tilam tikar aku turut jadi mangsa. Erkssssss sabar jer la. Nasib baik aku cepat sedar, dia nak opss conteng sofa pulak! nilah budak namanya kan. Kalau tak menconteng tak sah..





7 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

bakat terpendam tu ada...biasa la noor budak2 mcm gitu la perangainya...

noor said...

geram nak babab jer kak D hehehe..sabar2

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

hehehe...


macam si Adiq lah pulak.



*dinding selamat masa abang2 dia.

east said...

adif bru beli krayon..tp dia xberani conteng selain dr kat buku..mama garang!!

Yasminhamid said...

si alif pulak.. dalam diam dia tala dinding...

sha a.s said...

gigihnye aiman kak..comel la dia ni

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..samalah mcm Qis..klu dh bosan warna kat buku..siaplah dinding tu dia corak2kan.. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

© Copyright Kantan Merah - Designed by Krafty Palette